به کانال رسمی سایت در تلگرام بپیوندید

از جدیدترین پست های سایت و آخرین بروزرسانی ها زودتر از همه باخبر شوید

جدیدترین آهنگ های 98 | سریال های روز | فیلم های سینمایی خارجی و ایرانی رو در کانال تلگرام دریافت کنید


برای عضویت در کانال اینجا کلیک کنید


دانلود آهنگ جدید 98

دانلود فیلم سریال انیمیشن جدید 2019



دانلود آهنگ جدید امیرعباس گلاب به نام شاه قلبم

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای امیرعباس گلاب به نام شاه قلبم

ترانه سرا: علی بحرینی / آهنگساز: امیر عباس گلاب

تنظیم، میکس و مسترینگ: مهیار رضوان

دانلود رایگان موزیک با لینک مستقیم و کیفیت اورجینال در ادامه ی مطلب …



AmirAbbas GolabShahe Ghalbam

متن ترانه ی شاه قلبم با صدای امیرعباس گلاب:

عشق اینجوری نیست علاج درداش توی دوری نیست

تو حساسی من میفهمم نه دیوونم نه بی رحمم

نه مشهورم نه مغرورم

هر وقت نیستی پر از دلشورم

این عشق کاری کرد بمونیم با هم

نه تو مجبوری نه من مجبورم

با من زندگی کن با تمام خوب و بدهام

من تا زنده باشم واسه این عشق بد نمیخوام

من حساسم بلند پروازم

یه وقتا حتی یکم لجبازم

تو با احساست منو دوست داری

نه با عکسامو نه با آوازم

شاه قلبم تا ابد همدم

خیالت راحت تموم شد دردم

عاشق تر باش بگو میدونی

چقدر خوشحالم که پیدات کردم

من حساسم بلند پروازم

یه وقتا حتی یکم لجبازم

تو با احساست منو دوست داری

نه با عکسامو نه با آوازم

با من زندگی کن با تمام خوب و بدهام

من تا زنده باشم واسه این عشق بد نمیخوام

من حساسم بلند پروازم

یه وقتا حتی یکم لجبازم

تو با احساست منو دوست داری

نه با عکسامو نه با آوازم



[دانلود با کیفیت 128 با حجم 3.2 مگابایت]


[دانلود با کیفیت 320 با حجم 7.9 مگابایت]



دانلود آهنگ جدید امیرعباس گلاب به نام شاه قلبم


تعداد بازديد : ۶۱۵
بخش نظرات
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی