به کانال رسمی سایت در تلگرام بپیوندید

از جدیدترین پست های سایت و آخرین بروزرسانی ها زودتر از همه باخبر شوید

جدیدترین آهنگ های 98 | سریال های روز | فیلم های سینمایی خارجی و ایرانی رو در کانال تلگرام دریافت کنید


برای عضویت در کانال اینجا کلیک کنید


دانلود آهنگ جدید 98

دانلود فیلم سریال انیمیشن جدید 2019



دانلود آهنگ جدید مسعود سعیدی به نام کی میدونه

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای مسعود سعیدی به نام کی میدونه

ترانه : فرناز فامیلی / آهنگ : مسعود سعیدی / تنظیم : سروش کاظمی




متن آهنگ کی میدونه مسعود سعیدی

دیوونه میشم وقتی میخندی کاشکی همیشه عشقت اینجوری بمونه
هر لحظه بیشتر وابسته میشم این تازه عشقم اول رابطمونه
انگار عزیزم یه جایی قبلا تو نیمه ی من بودی تو دنیای دیگه
انقد دلامون نزدیکه چشمات بی اون که تو چیزی بگی حرفاتو میگه
کی میدونه این روزا چه حسی بینمونه ما دوتا عاشق دوتا دیوونه تو راه روزای عاشقونه
تا همیشه دنیا دیگه واسه ما همینه ما باهمیم چی بهتر از اینه میدونی قلبم عاشقترینه

دانلود آهنگ جدید مسعود سعیدی کی میدونه با لینک مستقیم

انگار دلم یه عمریه که دنبال توئه قلبم دیگه از این به بعد فقط مال توئه
هر سختیو تو راه عشق تحمل میکنم تا زنده ام دیوونتم من
با بی قراری های تو مدارا میکنم میبینی واسه عشق تو چه کارا میکنم
باید بشی خوشبخت ترین مسافر رو زمین اونکه دوست دارم منم من
کی میدونه این روزا چه حسی بینمونه ما دوتا عاشق دوتا دیوونه تو راه روزای عاشقونه
تا همیشه دنیا دیگه واسه ما همینه ما باهمیم چی بهتر از اینه میدونی قلبم عاشقترینه




تعداد بازديد : ۸۷۵
بخش نظرات
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی