به کانال رسمی سایت در تلگرام بپیوندید

از جدیدترین پست های سایت و آخرین بروزرسانی ها زودتر از همه باخبر شوید

جدیدترین آهنگ های 98 | سریال های روز | فیلم های سینمایی خارجی و ایرانی رو در کانال تلگرام دریافت کنید


برای عضویت در کانال اینجا کلیک کنید


دانلود آهنگ جدید 98

دانلود فیلم سریال انیمیشن جدید 2019



دانلود آهنگ جدید شیث رضایی به نام عاشق که میشی

دانلود آهنگ جدید شیث رضایی به نام عاشق که میشی

دانلود اهنگ عاشق که میشی شیث رضایی همراه با لینک مستقیم

Download New Music Sheys Rezaei Ashegh Ke Mishi

متن آهنگ عاشق که میشی شیث رضایی

کی دلتو برده بعد من بی خبر افتاده تو فالم یه نفر یه سفر
دلخوری ندارم هنوز عاشقتم میدونی سیاهه بی تو دنیای من
ترسم از اینه عاشق نباشه عشقی که ساختی از هم بپاشه
با اینکه دستات تو دستای اونه میترسم یک روز تنها بمونه

دانلود آهنگ جدید شیث رضایی عاشق که میشی با لینک مستقیم

دل تورو دزدید اون به غمم میخندید اما من میخوام تا آخر عمر عاشقت بمونم
میدون ممهم نیست غرور شکستم کاشکی جای من کنارت باشه قدرتو بدونه
از تو نمیرنجم چو.ن خودمم میدونم عاشق که میشی دل دیوونت خیلی بی قراره
نشی مثل من که اونی که میخواستی بره و یه شب بی خدافظی اشکتو دراره
ترسم از اینه عاشق نباشه عشقی که ساختی از هم بپاشه
با اینکه دستات تو دستای اونه میترسم یک روز تنها بمونه





دانلود آهنگ با کیفیت 128 kbps
تعداد بازديد : ۶۵۵
بخش نظرات
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی