به کانال رسمی سایت در تلگرام بپیوندید

از جدیدترین پست های سایت و آخرین بروزرسانی ها زودتر از همه باخبر شوید

جدیدترین آهنگ های 98 | سریال های روز | فیلم های سینمایی خارجی و ایرانی رو در کانال تلگرام دریافت کنید


برای عضویت در کانال اینجا کلیک کنید


دانلود آهنگ جدید 98

دانلود فیلم سریال انیمیشن جدید 2019



دانلود کامل انیمیشن مدرسه قهرمانانه من My Hero Academia 2019 + دوبله فارسی

دانلود کامل تمامی قسمت های انیمیشن مدرسه قهرمانانه من با لینک مستقیم

 دانلود دوبله فارسی همه قسمت های انیمیشن مدرسه قهرمانانه من My Hero Academia 2019

دانلود کامل انیمیشن مدرسه قهرمانانه من 2019 با کیفیت 1080p & 720p & 480p


نام کارتون: مدرسه قهرمانانه من | ژانر: اکشن، کمدی فانتزی، تخیلی | تاریخ انتشار: 2019

زبان: دوبله فارسی | تعداد قسمت های فصل اول: 13 اپیزود | کیفیت: WEB-DL

حجم: متفاوت با هر کیفیت | محصول کشور ژاپن | امتیاز: 8.3 از 10

خلاصه داستان:
ایزوکا میدوریا به شدت می‌خواهد قهرمان شود، اما از بدو تولد فاقد توانایی‌‎های ابرقهرمانی بوده است. آیا ملاقات او با یک قهرمان تراز اول به نام آل مایت می‌تواند، سرنوشت او را تغییر دهد؟






[قسمت 01 نسخه 1080p] [نسخه 720p] [نسخه 480p] [لینک کمکی]

درباره فیلم:
کارتون مدرسه قهرمانانه مـن فصل اول (My Hero Academia S01) سریال انیمه‌ای اکشن و کمدی محصول استودیوی بونز ژاپن است که پخش آن از سال ۲۰۱۶ در شبکه‌های مختلف تلویزیون این کشور آغاز شده ‌و بازیگرانی چون دایکی یاماشیتا، جاستین براینر، نوبوهیکو اوکاموتو، کلیفورد چاپلین، کایتو ایشیکاوا، جی. مایکل تیتوم، لوسی کریستین و آیانی ساکورا در این مجموعه به صداپیشگی پرداخته‌اند. انیمه مدرسه قهرمانانه من براساس یک مانگای ژاپنی پرطرفدار به همین نام ساخته شده که در سال ۲۰۱۵، جایزه سالانه مانگا تایشو را از آن خود کرد.

نمایشگر ویدیو


دانلود کامل انیمیشن مدرسه قهرمانانه من My Hero Academia 2019 + دوبله فارسی
تعداد بازديد : ۱۹۳۵
بخش نظرات
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی