به کانال رسمی سایت در تلگرام بپیوندید

از جدیدترین پست های سایت و آخرین بروزرسانی ها زودتر از همه باخبر شوید

جدیدترین آهنگ های 98 | سریال های روز | فیلم های سینمایی خارجی و ایرانی رو در کانال تلگرام دریافت کنید


برای عضویت در کانال اینجا کلیک کنید


دانلود آهنگ جدید 98

دانلود فیلم سریال انیمیشن جدید 2019



دانلود آهنگ جدید حمید هیراد با نام کدئین

دانلود رایگان آهنگ جدید و بسیار زیبای حمید هیراد به نام کدئین

ترانه: امید صباغ نو / میکس و مستر: محمدرضا پارسائیان

تنظیم: امیرمیلاد نیکزاد / آهنگساز: حمید هیراد

دانلود آهنگ کدئین از حمید هیراد Hamid Hiraad

دانلود موزیک کدئین با لینک مستقیم و کیفیت اورجینال bia2.in در ادامه ی مطلب …

[کیفیت 128 با حجم 3.7 مگابایت] [کیفیت 320 با حجم 7.1 مگابایت]

Download Music Jadid

پخش‌کننده صوت
00:00
00:00

Hamid Hiraad – Codeine

متن ترانه ی کدیین با صدای حمید هیراد:

مثل هر شب هوس عشق خودت زد به سرم

چند ساعت شده از زندگیم بی خبرم

از همان جاده که تو رفتی و من ماندم و من

بین این قافیه ها گم شدم و در به درم در به درم

بسته بسته کدئین خوردم و خوابم نگرفت

بسته بسته کدئین خوردم و خواب نگرفت

پدر عشق بسوزد که در آمد پدرم بی تو دنیا به درک

بی تو جهنم به درک کفر مطلق شده ام دایره ای بی وترم

پدر عشق بسوزد که در آمد پدرم بی تو دنیا به درک

بی تو جهنم به درک کفر مطلق شده ام دایره ای بی وترم

این همه فاصله در جاده صد ریل قطار بال پرواز دلم کو که به سویت بپرم

من خدای غزل ناب نگاهت شده ام از رگ گردن تو من به تو نزدیک ترم

پدر عشق بسوزد که در آمد پدرم بی تو دنیا به درک

بی تو جهنم به درک کفر مطلق شده ام دایره ای بی وترم

پدر عشق بسوزد که در آمد پدرم بی تو دنیا به درک

بی تو جهنم به درک کفر مطلق شده ام دایره ای بی وترم


دانلود آهنگ جدید حمید هیراد با نام کدئین

تعداد بازديد : ۳۲۴
بخش نظرات
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی