به کانال رسمی سایت در تلگرام بپیوندید

از جدیدترین پست های سایت و آخرین بروزرسانی ها زودتر از همه باخبر شوید

جدیدترین آهنگ های 98 | سریال های روز | فیلم های سینمایی خارجی و ایرانی رو در کانال تلگرام دریافت کنید


برای عضویت در کانال اینجا کلیک کنید


دانلود آهنگ جدید 98

دانلود فیلم سریال انیمیشن جدید 2019



دانلود آهنگ جدید محسن چاوشی بانام حلالم کن

دانلود آهنگ جدید محسن چاوشی بانام حلالم کن

ترانه، ملودی، تنظیم، میکس و مسترینگ: محسن چاوشی

آهنگ جدید محسن چاوشی به نام حلال کن

دانلود آهنگ تیتراژ فیلم ژن خوک با صدای محسن چاوشی Mohsen Chavoshi

دانلود موزیک حلالم کن با لینک مستقیم و کیفیت اورجینال از سایت بیاتو در ادامه ی مطلب …

[کیفیت 128 با حجم 3.8 مگابایت] [کیفیت 320 با حجم 9.3 مگابایت]

Download New Song

پخش‌کننده صوت
00:00
00:00

Mohsen Chavoshi – Halalam Kon

متن ترانه ی حلالم کن با صدای محسن چاوشی

دارم میرم از این خونه که رویاهاش پریشونه

از این کوچه که دلتنگه از این شهری که دل خونه

تو دیگه پا به پام نیستی ولی من باز هم زندم

عجب جون سختی ام من که هنوزم فکر آیندم

به فکر روزهایی که بدون تو بازم شاده

ببین این زخمای کهنه چه امیدی بهم داده

میدونم باز هم میشه بدون فکر عاشق شد

برای یک دل ساده دوباره صاف و صادق شد

اگه سخت و اگه آسون من آخر از تو دل کندم

اگه ازم بدی دیدی حلالم کن که شرمندم

اگه سخت و اگه آسون من آخر از تو دل کندم

اگه ازم بدی دیدی حلالم کن که شرمندم

تو از چشام نمیخونی غمای بی زبونم

غم داغی که سوزونده تا مغز استخونم رو

واسه این درد بی درمون دیگه راه علاجی نیست

دارم میمیرم و دیگه به دارو احتیاجی نیست

غرورم میگه باید رفت دلم میگه یکم دیگه

تحمل کن ولی هرگز دلم … خورده که میگه

اگه سخت و اگه آسون من آخر از تو دل کندم

اگه ازم بدی دیدی حلالم کن که شرمندم

اگه سخت و اگه آسون من آخر از تو دل کندم

اگه ازم بدی دیدی حلالم کن که شرمندم

تعداد بازديد : ۳۴۸
بخش نظرات
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی