به کانال رسمی سایت در تلگرام بپیوندید

از جدیدترین پست های سایت و آخرین بروزرسانی ها زودتر از همه باخبر شوید

جدیدترین آهنگ های 98 | سریال های روز | فیلم های سینمایی خارجی و ایرانی رو در کانال تلگرام دریافت کنید


برای عضویت در کانال اینجا کلیک کنید


دانلود آهنگ جدید 98

دانلود فیلم سریال انیمیشن جدید 2019



دانلود آهنگ جدید علی یاسینی بنام نترس

دانلود آهنگ جدید علی یاسینی بنام نترس + متن اهنگ

Download New Music Ali Yasini – Natars

وقتی تنت ازم دور میشه نمیدونی چقده بد میگذره

مگه کسی تو دنیا کسی از تو به من نزدیکتره

هر روز ببینمت سیر نمیشم از دیدنت

جون هر دوتامون نرو پیش تو نمیشه

Download New Music By Ali Yasini Called Natars


دانلود آهنگ جدید علی یاسینی بنام نترس با بالاترین کیفیت

Download New Music Ali Yasini – Natars

ترانه و موزیک: علی یاسینی , تنظیم: مسعود جهانی

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

متن آهنگ جدید علی یاسینی بنام نترس :

وقتی تنت ازم دور میشه نمیدونی چقده بد میگذره
مگه کسی تو دنیا از تو به من نزدیک تره
هر روز ببینمت سیر نمیشم از دیدنت
جون هردوتامون نرو
پیش تو نمیشه بگیرم جلو این دل وامونده رو
نمیخوام بدون تو یه لحظه اینجا بودنو
از تو حرف زدم همیشه هرجا بودمو
نترس از هیچی تو تا وقتی باشی من هستم
نمیخوام ببیننت آدما یه وقت نگیرنت از من
هیچی نمیخوام من همین که باشی تو بسه
باید ببرمت یه جا که هیشکی نرسه به تو دستش
نترس از هیچی تو تا وقتی باشی من هستم
نمیخوام ببیننت آدما یه وقت نگیرنت از من
هیچی نمیخوام من همین که باشی تو بسه
باید ببرمت یه جا که هیشکی نرسه به تو دستش

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید علی یاسینی بنام نترس

♫♫♫♫♫♫

خوشیات مال خودت هرچی که غصه است واسه من
مگه میشه رد شی و پرت نشه حواس من
همه دنیامو پیش تو جا میذارم
از تو دیوونه تر از کجا بیارم
نترس از هیچی تو تا وقتی باشی من هستم
نمیخوام ببیننت آدما یه وقت نگیرنت از من
هیچی نمیخوام من همین که باشی تو بسه
باید ببرمت یه جا که هیشکی نرسه به تو دستش
نترس از هیچی تو تا وقتی باشی من هستم
نمیخوام ببیننت آدما یه وقت نگیرنت از من
هیچی نمیخوام من همین که باشی تو بسه
باید ببرمت یه جا که هیشکی نرسه به تو دستش


دانلود با کیفیت 320 - 7.00 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 7.00 مگابایت

دانلود آهنگ جدید علی یاسینی بنام نترس

دانلود با کیفیت 128 - 2.80 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 2.80 مگابایت

دانلود آهنگ جدید علی یاسینی بنام نترس



تعداد بازديد : ۵۶۹
بخش نظرات
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی