به کانال رسمی سایت در تلگرام بپیوندید

از جدیدترین پست های سایت و آخرین بروزرسانی ها زودتر از همه باخبر شوید

جدیدترین آهنگ های 98 | سریال های روز | فیلم های سینمایی خارجی و ایرانی رو در کانال تلگرام دریافت کنید


برای عضویت در کانال اینجا کلیک کنید


دانلود آهنگ جدید 98

دانلود فیلم سریال انیمیشن جدید 2019



دانلود آهنگ جدید رامین بی باک و کاروئل به نام دنیای بعد تو

دانلود آهنگ جدید رامین بی باک و کاروئل به نام دنیای بعد تو

Download New Music Ramin Bibak & KaroelDonyaye Bade To

با کیفیت ۳۲۰ و ۱۲۸ با لینک مستقیم + متن موزیک

By Quality MP3 320 & 128 Direct link kbps lyrics Music + Play Song

متن آهنگ دنیای بعد تو رامین بی باک و کاروئل

از من دیوونه ی عاشق چی دیدی چه ساده از تو قلب من پریدی
منی که با بد و خوب تو ساختم بگو چی شد که از من دل بریدی
هنوزم یادگاری هاتو دارم هنوزم توی قلبم جاتو دارم
شنیدم عکسامونو پاک کردی ولی من تک تک عکسارو دارم
ولی من تک تک عکسارو دارم …
هرجا هوا صافه این خونه بارونه دنیای بعد تو دنیای وارونه
این خونه دلگیره اینجا صدایی نیست نیستی نفس گیره اینجا هوایی نیست
هرجا هوا صافه این خونه بارونه دنیای بعد تو دنیای وارونه
این خونه دلگیره اینجا صدایی نیست نیستی نفس گیره اینجا هوایی نیست

دانلود آهنگ جدید رامین بی باک و کاروئل دنیای بعد تو با لینک مستقیم

چه آروم گذشتی چه دلتنگ شکستم چه زیبا پریدی من اینجا نشستم
هواتو به بارون به دریا سپردم تو ساده بریدی چقد ساده مردم
هرجا هوا صافه این خونه بارونه دنیای بعد تو دنیای وارونه
این خونه دلگیره اینجا صدایی نیست نیستی نفس گیره اینجا هوایی نیست
هرجا هوا صافه این خونه بارونه دنیای بعد تو دنیای وارونه
این خونه دلگیره اینجا صدایی نیست نیستی نفس گیره اینجا هوایی نیست



تعداد بازديد : ۸۱۳
بخش نظرات
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی