به کانال رسمی سایت در تلگرام بپیوندید

از جدیدترین پست های سایت و آخرین بروزرسانی ها زودتر از همه باخبر شوید

جدیدترین آهنگ های 98 | سریال های روز | فیلم های سینمایی خارجی و ایرانی رو در کانال تلگرام دریافت کنید


برای عضویت در کانال اینجا کلیک کنید


دانلود آهنگ جدید 98

دانلود فیلم سریال انیمیشن جدید 2019



دانلود آهنگ جدید محمدرضا گلزار و سینا سرلک بنام کجا برم

دانلود آهنگ جدید و زیبای محمدرضا گلزار و سینا سرلک بنام کجا برم

ترانه سرا: حامد برادران و سعید میرزایی / تنظیم: حامد برادران

آهنگ تیتراژ قسمت پنجم سریال ساخت ایران 2

دانلود رایگان موزیک با لینک مستقیم و کیفیت اورجینال در ادامه ی مطلب …



Mohammadreza Golzar & Sina Sarlak – Koja Beram

تیتراژ قسمت پنجم سریال ساخت ایران

متن ترانه ی کجای برم با صدای محمدرضا گلزار و سینا سرلک:

وقتی میری تنهامو نمیگیری دستامو به کی بگم

وقتی میری داغونم حالمو نمیدونم به کی بگم

بعد تو من دردامو غصه های شب هامو به کی بگم

بدون تو میترسم تو حواست نیست اصلا به کی بگم

بیا چشام به این در ِ بدون تو نمیگذره شبایی که خرابه حالم

کجا برم که بعد تو خیابونای شهر من نگاتو یاد من نیارن

بیا چشام به این در ِ بدون تو نمیگذره شبایی که خرابه حالم

کجا برم که بعد تو خیابونای شهر من نگاتو یاد من نیارن

وقتی میری تنهامو نمیگیری دستامو به کی بگم

وقتی میری داغونم حالمو نمیدونم به کی بگم

بعد تو من دردامو غصه های شب هامو به کی بگم

بدون تو میترسم تو حواست نیست اصلا به کی بگم

بیا چشام به این در ِ بدون تو نمیگذره شبایی که خرابه حالم

کجا برم که بعد تو خیابونای شهر من نگاتو یاد من نیارن

بیا چشام به این در ِ بدون تو نمیگذره شبایی که خرابه حالم

کجا برم که بعد تو خیابونای شهر من نگاتو یاد من نیارن


[دانلود با کیفیت 128 با حجم 3.6 مگابایت]

[دانلود با کیفیت 320 با حجم 8.9 مگابایت]


تعداد بازديد : ۴۲۸
بخش نظرات
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی