به کانال رسمی سایت در تلگرام بپیوندید

از جدیدترین پست های سایت و آخرین بروزرسانی ها زودتر از همه باخبر شوید

جدیدترین آهنگ های 98 | سریال های روز | فیلم های سینمایی خارجی و ایرانی رو در کانال تلگرام دریافت کنید


برای عضویت در کانال اینجا کلیک کنید


دانلود آهنگ جدید 98

دانلود فیلم سریال انیمیشن جدید 2019



دانلود آهنگ جدید مسعود صابری به نام قلب سنگی

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبا از مسعود صابری به نام قلب سنگی
دانلود آهنگ قلب سنگی از مسعود صابری با کیفیت 320 و 128 به همراه متن آهنگ و پخش آنلاین
Download New Music Masoud Saberi - Ghalbe Sangi


دانلود رایگان موزیک با لینک مستقیم و کیفیت اورجینال در ادامه ی مطلب …


Masoud Saberi – Ghalbe Sangi

متن ترانه ی قلب سنگی با صدای مسعود صابری:

مگه قلب تو از سنگه که نمیبینی دل تنگه

یه آدم که واسه عشقت با همه داره میجنگه

من واسه داشتنت از همه دست کشیدم

من دست خودم نیست که اینجوری بهت مریضم

چشمات یه چیزی داره که میره جون و دلم

واسه تو میزنه دل من عشق من عزیزم

تو افتادی تو قلبم گرفتار شدم من

می ارزه عشقت حتی واسش بمیره آدم

شدم محو چشمای تماشایی و گیرات

میخوام دستامو بازم بکشم توی موهات

تو افتادی تو قلبم گرفتار شدم من

می ارزه عشقت حتی واسش بمیره آدم

شدم محو چشمای تماشایی و گیرات

میخوام دستامو بازم بکشم توی موهات

با تو همه چی عجیبه نشی یه وقتی غریبه

بگیر ازم تو غمامو بمون واسم تو همیشه

نگو دلت ازم دوره بخند دلم با تو جوره

این عشقی که با تو ساختم

حیفه نذار که نابود شه

تو افتادی تو قلبم گرفتار شدم من

می ارزه عشقت حتی واسش بمیره آدم

شدم محو چشمای تماشایی و گیرات

میخوام دستامو بازم بکشم توی موهات

تو افتادی تو قلبم گرفتار شدم من

می ارزه عشقت حتی واسش بمیره آدم

شدم محو چشمای تماشایی و گیرات

میخوام دستامو بازم بکشم توی موهات


دانلود رایگان موزیک با لینک مستقیم و کیفیت اورجینال در ادامه ی مطلب …

[دانلود با کیفیت 128 با حجم 3.1 مگابایت]

تعداد بازديد : ۵۸۸
بخش نظرات
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی