به کانال رسمی سایت در تلگرام بپیوندید

از جدیدترین پست های سایت و آخرین بروزرسانی ها زودتر از همه باخبر شوید

جدیدترین آهنگ های 98 | سریال های روز | فیلم های سینمایی خارجی و ایرانی رو در کانال تلگرام دریافت کنید


برای عضویت در کانال اینجا کلیک کنید


دانلود آهنگ جدید 98

دانلود فیلم سریال انیمیشن جدید 2019



دانلود ورژن جدید آهنگ میثم ابراهیمی بنام جون و دلم

دانلود آهنگ جدید میثم ابراهیمی بنام “ جون و دلم ” با لینک مستقیم

Download New Music Meysam Ebrahimi – Joono Delam (Hossein MH Remix)

ریمیکس جدید و بسیار زیبای میثم ابراهیمی بنام جون و دلم با بالاترین کیفیت


ترانه و موزیک: منصور فرهادین | ریمیکس: حسین ام اچ

متن و شعر آهنگ جون و دلم از میثم ابراهیمی

وقتی تورو دارم همه چی ردیفه
منو میکشه چشمات که همرو حریفه
جز توئه دیوونه هیشکی نمیدونه
وقتی پیش منی حالم چه میزونه
جون و دلم میره برات مگه میشه دل تورو نخواد
یه جوری میخوام تورو عزیزم چشم همه حسودامون دراد
جون و دلم میره برات مگه میشه دل تورو نخواد
یه جوری میخوام تورو عزیزم چشم همه حسودامون دراد

بوم بوم میزنه دلم وای
نگو دیگه منو نمیخوای
منی که دل بهت دادمو حالا حالاها عاشقتم ای وای
بوم بوم ضربان قلبم
داره میره بالا نم نم
بیا حواستو بده به منه دیوونه دل بده تو کم کم
جون و دلم میره برات مگه میشه دل تورو نخواد
یه جوری میخوام تورو عزیزم چشم همه حسودامون دراد
جون و دلم میره برات مگه میشه دل تورو نخواد
یه جوری میخوام تورو عزیزم چشم همه حسودامون دراد

جون و دلم میره برات مگه میشه دل تورو نخواد
یه جوری میخوام تورو عزیزم چشم همه حسودامون دراد
جون و دلم میره برات مگه میشه دل تورو نخواد
یه جوری میخوام تورو عزیزم چشم همه حسودامون دراد

منبع: دانلود ریمیکس جدید میثم ابراهیمی به نام جون و دلم





تعداد بازديد : ۴۶۵
بخش نظرات
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی